Tuesday, September 1, 2009

Forget-Me-Not

Aku marah, geram, keliru...macam biasa, hormon agaknya... Tah apa pulak dugaan dlm bulan Ramadhan ni, salah seorang 'loser' yg menjadi kenalan aku pada masa lampau aku sibuk contact aku. Aku pun tak ingat katne aku kutip dia. Tolong r, lelaki macam tu... Macam desperate jerr... Hehe... suka ati aku je panggil orang 'jerk'. Tak kisah r. Aku pantang kalo time sibuk nak exam, ada org gatal tah dari mana contact aku. Takde ketenangan langsung. Dah r nga risau laki macam mana yg nak kat aku ni... cewah. Whatever....

Baru sekarang aku teringat perkataan tu, 'devastated'... kalo tak paham, cari dalam kamus ok. hehe... punya r susah nak pikir... ley lupa lak... Apa2 la... Mmg devastated r kalo berhadapan ngan org yg macam tak guna ni. Apa nak buat, baik hati sgt bagi number...

No comments:

Post a Comment