Wednesday, March 11, 2009

Rubbery Widow

Daku mulakan pagiku dgn bismillahirrahmanirrahim...

Pagi ni tenang je, aku cuma mampu baca sedikit2 ttg apa yg dah aku belajar kat lecture arituh. Oh, Baba Labib.. My icon of anatomy... Huhu...
Sejak akhir2 ni, aku takde modal nak chatting pe ngan member chatting aku tu. Dushh2... tak kisah la. lagipun ktorang mmg berlainan. Ironically, she's full of love and compassion n I was full of hatred yesterday... Aku pun takde mende nak mintak pendapat dia. Kalo aku ada isu pd ari tu, diapun ada isu dia gak... ahaha. Snang betul ada kwn yg ada problem lebih kurang macam aku, iaitu 'tak suka dipaksa'... tapi tu bukan masalah aku buat masa ni sebab takde sape akan paksa aku buat benda yg aku tak suka selagi aku diamkan apa yg aku rasa. So, in short terms, no reasons for ppl to object me because i don't give out any statements.

Entah apa cter la Rez (member chatting yg tak rapat ngan aku). Aku dah send pm, tak bls2 pun. Dah sangkut ngan minah mat saleh UK kot... Huhu. Takpe2, nanti i cari u, Rez... Egpyt bukan jauh sgt kot dari UK. Alhamdulillah, aku tido awal gler semalam. So, aku takde la pulak nafsu nak masuk dlm 'Saratoga' aku balik...

Aku selalu membuat org lain pelik+hairan+gelak sebab bahasa aku yg agak bombastic ni. Bombastik di sini bukanlah bombastic yg ala2 dlm essay BI tu, tapi bombastik iaitu penggunaan kata2 yg agak 'ketuaan' sket... Kat Humaira' (nama rumah aku yg dicadangkan oleh Naqiyan Anis) aku ada gelaran baru, iaitu 'janda bergetah'... Apalah. padahal aku cuma ckp psl something like 'badan bergetah' ke apa... terus dorang gelak.. Masa kat high school aku guna perkataan 'jamah', pun bes fren aku gelak... katanya mcm sedih dgr aku guna perkataan tu. Mcm 'nak jamah sket kuih tu."... haa... gitu lerr lebih kurang penggunaannya... So, aku harap takde la classmate aku yg tak berkenaan ngan Humaira' panggil aku ngan nama 'janda bergetah' tu or aku akan kutuk habis habisan sama ada dlm blog Myspace atau blog blogspot or kat mana2 yg aku rasa sesuai...


Aku tak pasti aku dah announce ke belum, AKU TAK SUKA ORG PANGGIL AKU MAYA DEALOVE kat luar. bagi aku, seolah2 MENGHINA aku. Hanya dlm blog atau facebook atau myspace jerr boleh. Thanks sebab aku ada panggilan alternatif kat luar... and Thanks again takde sape sebut nama yg mesti di’preserved’ tu kat kelas or kat luar melainkan kat dlm laptop korang... Huhu.

Aduii... senak la pulak perut ni... Tiap kali minum benda yg ada caffein, mesti aku jadi mcm senak jerr... Teringat lak kat Kopi Janda... "minum kopi janda bang...." (petikan iklan Kopi Janda. nak aku nyanyi jinggle iklan tu? takyah... kontroversi lak nanti)

No comments:

Post a Comment