Thursday, February 12, 2009

Stay the Same

masing2 masih belum terjaga... aku sorang je nga online skg dlm uma ni... semalam Beit Humaira’ buat open house dan ari ni ada open house Syukriah lak... Dgr kata uma nya sgt2 la camtik.. Huhu... Jeles lak... Apa2 pun, hari semalam berlalu dgn agak baik.... Agak seronok bukak Rumah Terbuka ni, tapi penat la gak... Ni yg tak terbangun2 kot masing... Adoiii... Bila nk buat visa ni...

Bygkan la, balik jerr dari Alex, mlm tu gak start buat desert ngn bahan2 lain... Thanks to Ina, Tasya, Aten Dayana, Yah, dan semua yg terlibat... Termasuklah siapa2 yg busy glerr kat dapur... hehe... Aku jgn harap arr.. Tak lupa juga bagi mereka yg sanggup dtg, iaitu para tetamu yg sanggup memanjat uma aku yg berada i tingkat 6 ni... terima kasih byk2... Baru la terasa meriah sket, ramai org.. uma pun kemas je kalo org dtg... ahaha... Apa2 la... Yg penting, bak kata ustaz semalam, “IKHLASKAN HATI KERANA ALLAH”...

Pasal perjalanan di Alex selama 3 hari 2 mlm, takyah lerr aku cter... ym jela ek??? hehe... sgtla byk hal2 yg boleh dceritakan sampai tak terkata2... lain tahun aku cter la...wokeyhh?

Aiyoo... adakah Teacher Lynn gtau psl borg alumni ke apa??? alamak... mcm iyerr jerr... teacher nk aku amek satu borg ni... of coz r utk diisi... huhu... jauh glerr aku tak mampu nk g skolah skg... waa~ tak kisah la.. aku dah gtau mak aku psl hal tuh...

masyaAllah... aku ada seorang kawan yg sgt selalu menangis... Tak paham aku... aku pun emo gak... tapi nk buat mcm mana... dia je yg tau masalah dia... kesahihan apa yg dia gtau kat aku takde la aku betul2 pcaye sgt... tapi aku cuma letakkan tahap kepercayaan aku pd peringkat sederhana jela... ni baru chatting ngan dia... malangnya connection tadio tak bape bagus... Aku doakan Allah memberinya jalan keluar yg tamam, yg sebetul2 jalan yg lurus... aku memahami betapa sukarnya kesukaran itu... dan sampai sekarang aku bertarung... tak pernah putus2... tak pernah ada manusia yg tidak diduga atau dicuit... tapi tak guna menangis pd masalah, sbab perkara pertama yg kita perlu selesaikan ialah kestabilan dalaman kita....tak guna menangis kerana makhluk yg tak punyai apa2... pesanan utk diriku juga...

No comments:

Post a Comment