Saturday, May 2, 2009

Taken by Surprise

ttbe ak jumpa kak Umi yg pna aku kenal kat tempat ak pna kje part time... excited bercampur cuak ms bukak facebook dia...
tau2 jela... ms ak kje kt situ r kemuncak ak wat hal y takde spe tau smpai skg... antara dia si gila ******** tu, Bro F, aku n Allah Taala jerr.... mmg takde spe tau...not even kak Umi, my super senior... Not even my closest friends...

Ak igt ak ley bebas sbb dh tak dikelilingi dak skola ak, skali... aduss... siap kne tegur mkn dalam kot... psl pakaian punya psl la... psl iman ak y tahap rendah underground laa... sbb tu ak jadi mcm tuh... hancusss...

Arghhh...
ak ingat lg aku nangis2 kt mak lpas balik dari kje...

Sudah la kne tegur any sgt mnyentuh ati ak, kantoi pula ngan Bro F psl kegiatan 'ingin tahu' ak...
SERIK3... nasib baik aku kantoi... kalo x ak tak tau mcm mna nk kua dari jerat y aku bina sendiri pakai ego yg suka mencabar diri sendiri tak kena cara...Huhh.

Ttbe rasa rindu d hati pd kak Umi... Antara org2 yg baik kt tempat kje ak tuh... huhu... Tau2 dia dh pn diijabkabulkan ngan lelaki yg dicintainya... 3 oktober 2009... aisey... baru jerr bberapa bulan ak tinggalkan Malaysia... mcm2 dh berubah... Mesti nti ak tak tau cter pe yg ada kt channel M'sia skg... haha...mesti adik ak akan kata, “laa... akak xtau ke lagu nih... baru jerr kua kat Hitz”



No comments:

Post a Comment