Saturday, July 16, 2011

Moon

Estrogen has water retaining function, right?

If so, think I'm in an estrogen rush. Felt drained. The summer heat sucked my blood. Mmg elok benar kegarangan bahang tu datang masa betul2 nak habis exam. Syukur. Mmg 'elok' benar, campur bulan penuh lagi. Aku menangis semalaman sampai tertidur dek aku tersedar bhw aku dah hilang beberapa markah yg aku pun tak mahu tahu kuantitinya melalui kesilapan dlm satu anak soalan ni. Kertas Psychology pula tu. Mmg naik menggila. Terutamanya bila kau anak seorang kaunselor yg ambil juga subjek Psychology masa muda2 dekat U dulu.


Ujian oh ujian. Ke mari kau.

Sekuat-kuat tenaga aku perah air mata, kuat lagi Fatin Fasihah binti Hanafi. Di sini aku rasa penting utk aku kreditkan nama beliau atas sbb semangat yg telah aku nampak. Reaksi? Ada juga dlm kalangan Gen 09 akhawat dirundung rasa bersalah. Apa yg lebih penting, doa yg tak berputusan. Moga Allah permudahkan segalanya. Aku ambil pengajaran melalui semangat beliau. Ironinya, tinggal kertas Psychology shj yg beliau tak sempat ambil. Ya, kertas yg aku melalak dlm senyap dek krn satu soalan tu. Bukan salah bulan mengambang penuh kot. Haih. Aku kan ada sindrom perfectionist. 

Ttg balik Malaysia ni, separuh dari diri aku malas. Malas packing, tarik beg, beratur menghadap kakitangan imigresen, malas balik semula Egypt, malas malas malas. Haha.  Suku lagi berdebar manakala yg selebihnya tak sabar2.




p/s: jealous pd ikhwah dan BBQ mereka

2 comments:

  1. =)
    fatin fasihah lagi kuat dugaan dia.
    are okay?
    jangan nangis2 tau (ceh macam cakap ngan budak2 kecik lak)...
    so, bila date balik malaysia?

    ReplyDelete