Tuesday, December 15, 2009

Maisson de Dealove

Semalam telefon berbunyi, igtkan Mr P, ohh lega rupanya Anep Tanta... ahakz. Finally u reached me lil’ fellow. Whatever...

So today hard gave me her guarantee, I am that holder of ‘bestie award’, no others. Yeah3... ahakz... lil hard grown up, with her English proficiency too! Cheers for you... Wink3...

And that ‘batak baru buat Myspace’ lil’ brother of mine tak tdo2 lg walopun waktu msia dl;m kul 1, so aku dh suh dia g tdo. aku x tau r sama ada dia just log off Myspace tp still lyn web tah apa2 or mmg betul2 taat kt aku... hmm, most probably, depends la kat dia... mak ak most probably sudah pun masuk tdo... Aku dulu stay up Myspace sampai kul 4 pg sorg pun tak kacau...

so aku harap dia bukanlah mcm aku... Aduss2, aku takde kat uma utk control dia... takde lagi makhluk yg garang tuh kat uma aku. tawakkal jela. ikut suka kepala hotak ko la budak kicik... Nape stiap kali msti aku masukkan cerita ttg adik? suka ati aku la. kih3... gelak r weyhh, lawak bodoh nih... Sudah2, takmo senitimental2 nih...

ermm, pe ea cter arini? arini baru masok tajok Reiratory System for Physiology. Ohh no!!! Glerr psycho, tak tau laa bab praktikal anatomy nih... dah r nga ksejukan, ksejukan lg aku bila pikir bab anatomy yg dikatakan 5 soalan Upper Limb tuh... sabtu ni beb... Spoil weekend betul la. atas rasa tanggungjwb, redha jela. Sume nyerr krn Allah... Moga2 inilah jln utk ak lbey rpt ngan Tuhan. Iaitu ngan amek medic. Not to say ibadat is neglected, just I was referring to the verse stating how humans need to observe whasoever around and inside them, then think about who created them? Who makes them function? and so, and so, and so....

Antara perkara yg ditakuti oleh Maya Dealove di mesir: jalan raya nya...

>>After all that incident which happened to our cool friend, I am, afraid to get across the road... Gila kau.....!!! kena pandai bajet kaki takot digilis kenderaan yg asik ngan hon2 aneka iramanya tuh...

And finally Illeya a.k.a. Alya Sakinah Mubinah online facebook... Hmm... You’re my Muslimah Role Model... hehehe... berbanding ngan Maya Dealove n hard, kamoo lah yg memarah kami skiranya kami leka kat skola dlu2... keh3... ayat skema tahap spec tebal dua inci... tak berani aku nk blnd date kalo ko ada, Al... kui3... Aku takkan wat mende2 bodoh+sia2 tu dah... Astaghfirullahal’azim...wink2.. kerdipan manja khas utk mu... aisyyyy...

No comments:

Post a Comment