Saturday, February 6, 2010

Anatomy is Easier than Physiology: I disagree


ni mesti effect aku amek air gas tadi... selamba jerr nk exam mnum air gas... glerr ngantok... padan muka. ni mmg aku compensate r tdo yg xcukup for Anatomy uhh... Tah bape tah markah yg aku dpt... Adoi malunya aku, mcm ak dpt markah rendah je? Aku hanya berserah sbab ak dah pun anta ktas jawapan...
Tu satu hal kalo tak ingat structure2 badan dlm anatomy nih, satu hal lagi kalo tertukar bende ni ngan bende tuh, mahu masak aku... Aku mmg mcm thp give up+paling down r kalo cter bab Anatomy. Buat aku teringat mcm mana aku mmg malas pikir psl subjek Sejarah kat high school dulu... tau tak, dulu subjek Sejarah the first(masa form 1) and the last (masa trial SPM+SPM) jerr markah aku memuaskan, a.k.a. dpt A... yg tgh2 tuh? mmg aku target dpt B je r... Sbenarnya ada harapan utk skor, tapi keimanan vs. ke’lagha’an ada di situ... of course r, pna gak aku pikir, mak aihhh... aku ni nakal ikut prangai sape laa...
so aku harap2 la aku akan fix n upgrade Anatomy method aku n utk subjek2 lain dlm medics nih... mmg prasaan sbijik masa aku jumpa form 4 r, perasaan kena planning utk upgrade cara belajar... I had been aware of this situation. Mana ada spoon feeding lagi... Sendiri kena berusaha bertawakkal ngan berkat doa org2 tersayang juga.... haishhh... tak sabo2 nak abes exam yg ditamatkan ngan tamatnya paper Mid Year Biochemistry...

No comments:

Post a Comment