Monday, February 15, 2010

Till We See the Satellite


dah lama dah jari jemari aku ni tak mnari2 atas keyboard ni haa... aku rasa Beit Humaira’ dh abes dh cuti winter break nih, takde nk g mana2 sgt dh... kalo x aku dh x larat. Aku makin hari makin dimakan kerunsingan ttg result exam aku dan kalo ianya tak brapa memberansangkan, mcm mana aku nk counter back balik... Adoiii... cuak2... 
gila aku dibuatnya... betapa  byk harapan dan tanggungjawab yg ada pada bahu aku skg nih... Yg paling mencuakkan, Anatomy... Aku mmg btul2 rasa seolah2 dah takde sisa harapan la utk subjek tuh. Aku mohon sgt supaya aku punyai daya utk bangkit kalau2 aku ‘kalah’. .. Aku tak nak rasa down sampai aku berputus asa. Na’uzubillah...
Tapi utk mid year exam  ni, aku dh dpt sume feel. Harap2 aku takkan buat kesilapan yg sama bab ‘self-management’ ni... aku dh dpt atmosphere, corak dan lekuk2 cabaran yg bakal aku hadapai nanti utk final, just some lil’ clue...
Waa... aku nak balik Malaysia dgn aman!
p/s: my breakfast; orange and a glass of milk... haha... mngenyangkan bukan?

No comments:

Post a Comment