Friday, November 13, 2009

Unwanted: Extra Baggage

hypothesis was undoubtedly correct. Mom was worried about me... Breaking news, it was obviously my fault because I didn’t reply her message. Hmm... Aku tak paham pe masalah aku ni.. Hehe... Dah r mak aku terbaca newspaper pasal student Malaysia kat Australia kena rompak... Sampai trauma siott...mau tak risau kat aku bila mesej tak berbalas...

So, mak aku ingat something happened to me that I couldn’t reply to messages... Aduii... Pe kejadah la aku buat perangai mcm ni... Dah r sampai pna kena lempang sebab buat perangai mcm ni la lebih kurang, buat org tua risau... Aku ingat mak aku dah tak risau sgt psl aku sebab dia dgn beriya2 suruh aku belajar kat Mesir, I thought it was an approval... Rupa2 nya I am still, the ‘daughter of hope’... Huhu...

Malam semalam aku nakal2 lagi. ishh... Ni lagi pe masalah aku ni... Padan muka aku. Sisa2 ketagihan kot... Ahaks. Rasa ingin tahu aku mendorong dan mendesak dgn kasar... Aku tak berani berjanji dah pada diri aku yg aku takkan ulang perbuatan aku tu lagi... (time is running out by Muse)

Najah, sorry la tersangat2 budak2 Humaira’ yg berlima ni tak dpt nak dtg forum hari ni... Sume terbongkang jerr atas katil tu... Maka Maya Dealove berkata dlm hati, “Maybe dorang tidur sejam sebelum masuknya Subuh kot semalam”... Maybe sebab aku dah lama tak baca al-Ma;thurat kot aku jadi nakal sket semalam... Haha... Mintak maaf, mintak maaf...

Lat pernah berkata, “Benda yg paling kita benci tu la benda yg Allah akan bagi, supaya kita tak membenci setiap kejadian Allah tu”... Ish, jgn la pulak aku dpt laki gemok... Aku benci kegemukan dan anti pada org2 yg gemuk... haha... No offend.. Sebab selalu sgt org2 yg gemuk ni takley masuk ngan aku, perangai menyakitkan hati dan aku ada tendency utk cedera jika berada berhampiran org yg tersangat gemuk. Kali terakhir aku ada kawan yg dua kali ganda (or perhaps 3 kali ganda besar dari aku) masa sekolah rendah kot, aku takut betul ngan siku dia... Mak aihh... Melayang aku kang... And biasanya sebab salah pemakanan. Mmg aku nampak la cara dia makan... Mmg mcm aku tak berani cuit la makanan dia... Wee~ Tu yg paling aku tak suka. Dah la ada yg tak suka makan sayur... Tolong la, sebagai manusia yg suka member nasihat, haha... jagalah pemakanan anda wahai wanita2 sekalian... Kalo dah nak bergerak pun malas, jgn la complain kalo diri tu menggeleber... Kalau dah penat sikit pun dah merungut, duduk rumah jela kumpul lemak... hahahahahahahahahaha (ketawa jahat)...Whatever... Bukan topic obesity yg aku nak cakap hari ni... Apa2 la...I’m in a miscellaneous mood...

No comments:

Post a Comment