Thursday, November 12, 2009

You're the Perfect Lullaby

Org kata kalo ttbe tak sedap ati, byk2 berzikir, dptlah mengingatkan ati ttg Allah. Hmm. Aku teringat kata2 yg tertampal kat salah satu bangunan2 Kasr el-Ain, maksudnya lebih kurang, "Ingatlah pada Allah sekiranya kamu terlupa." So mmg sgt la bernas kata2 itu... Aku baru jerr menjenguk profile member2 lama sekolah. Pastu ditambah ngan aku dgr lagu2 feveret aku masa lepas SPM+masa kat INTEC, huh... lagilah mengusik nilai sentimental yg ada dlm jiwa aku nih...

Eh, takkan la mak aku nga risau kat aku sebab dah lama tak dgr suara aku? Takkan la... Mcm mana eh... Takutnya... Eh, mintak2 esok hari aku selamat2 belaka... Adakah jiwa aku sedang memberontak dgn perubahan yg aku cuba utk buat pada diri aku ni? Bila terfikir balik, adakah aku akan terus istiqomah? Aku sgt takut jugak utk balik ke Malaysia. Tapi aku rinsu kat semua kawan2 lama... Ya Tuhan, jgn lah hati2 suci mereka berubah... Atau mereka lupa ttg hamba yg jauh ini... Isk2...

Ala, aku tak pelik pun nape aku rasa gloomy ttbe. Selalunya sebab hormon kewanitaan yg kompleks ni kot... So I'm not too over it... Yg fakta nya skg, kerinduanku pada insan2 yg bernama kawan2 lama tak dpt dibendung lagi... Aku masih separuh2 menerima hakikat bahawa ktorang ada impian yg lain2 atau impian yg lebih kurang sama cuma jalannya jerr yg lain2... Mintak2 la at least dpt la ktorang kje kat hospital yg sama (bagi yg bakal duktur wa dukturah), sentiasa terserempak dan masih tegur2 (for future ustaz and ustazah), atau tak kira la sapa2 baik mrk yg bakal menjadi pakar bidang perakaunan, perguruan, perniagaan, atau apa2 jerr...

Semakin jauh di mata, semakin dekat di hati... Cewah... Yo, Hard... Good luck in your upcoming exam this December...!!! To Alya Sakinah Mubinah (haha... ko jgn nak buang lak nama yg aku n Hard dah bagi ni)... All the best to you especially in ur EP, TOEFL and MUET (amek MUET kan??? Huhu... pening kepala nk ingat test2 ko)

Satu2 gambar exSAMTH aku tatap...kat facebook, kat myspace... mmg sebak la... sgt meruntun jiwaku... huuuu...


No comments:

Post a Comment