Wednesday, October 7, 2009

First Anatomy Lecture

patut r rasa mcm ada bende tak siap... rupanya lupa nak bukak blog ni. huhuuu... yeah2.. esok khamis, jumaat weeekend..ish2..teruk betul aku.. tadi paling ngantuk ialah kelas anatomy. alah, macam sejarah r, kan fakta semata2.... mana boleh ubah ske2 ubah...at least physiology ley lerr ko buat jalan cerita pasal perjalanan cardiovascular system kerr, pasal blasma brotein(plasma protein) 8 fuctions kerr.... tapi aku tahan jerr, melihatkan kesungguhan lecturer kami yg mmg berusaha dgn payah utk ckp BI sebaik yg boleh tu...cian lak aku tgk. maklum r, org arab pronounciation dorang mmg mkn tenaga dan air liur, ttbe kne ckp BI lak.. mau tak berbelit lidah... Nama lecturer anatomy aku Dr. Houda. Segala macam tulang (or tulang palsu, aku tak pasti) beliau kuarkan utk memahamkan ktorang yg seolah2 tercengang ni....

No comments:

Post a Comment