Sunday, October 18, 2009

Not a Villain

tak tau r... hormone mana yg buat aku yybe berubah macam ni. ttbe rasa mcm hormone testerone jerr yg menyirap dlm darah aku. Well, women have little amount of this hormone. ttbe rasa tercabar lak oleh statement salah seorang member aku ni. aku pantang tercabar. nasib baik r dia pompuan. huhuu... well, secara langsung, dia takde r cabar aku... saje jerr gurau2...tapi cara cakap mcm ganas r kan... aku dah lama tak gurau2 cara ganas ni... kali terakhir ngan adik aku masa dia skul rendah... sape jatuh kalah. hihii.. so u all dpt bygkan r mcm mana kami saling menyiku antara satu sama lain, or dlm erti kata lagi satu... aku suka panggil game ni ‘main belasah2’...bunyi jerr ganas, tapi cara yg baik utk aku keluarkan peluh n tak mencederakan sesiapa, mahupun diri aku sendiri. aku dah lama tak ganas2 ni. Sekali dicuit; yakni secara dalaman.... aiyaa... Haha. Ttbe aku terpengaruh lak oleh salah satu jiwa dlm diri aku, jiwa pe entah namanya. aku takley namakan. sejak kat cairo, aku more to feminine jerr. tah ttbe tertukar lak. tah mana tah yg silap. Whatever la. No biggie... I’m still a purple+pink girl... (n black to add elegance)

I hope my old good friends will always remember me n never substitute me in their lives or i’ll be pathetically sad...bcoz i don’t want everything changes too soon.

ada kan sorang kakak ni, dah mcm lost contact lak ngan aku... (to the dearest Miss Arina Ahmad)... Dia ada jerr blog...tapi mcm dah bersawang dah.. Myspace pun mcm dah lama jerr tak online. busy kot... Haha. Tak pun dah bertunang. sape tau. kui3

No comments:

Post a Comment