Friday, October 23, 2009

Selepas Clubbing

bapak bising ini budak. tak kisah la siapa yg buat bising. yg penting, bunyi yg mcm bunyi kat Zouk's tu dtg dari sekolah betul2 sebelah rumah aku ni. aku bukan tak dpt tdo. aku boleh jerr tdo. tapi hasrat utk menonton filem seram terbantut tatkala aku baru la akhirnya dpt chat ngan kawan baru aku. besnyerr..lepas gian chatting.... takpe2, aku boleh jerr download cter tu lain kali...tapi agak mengganggu betul. aku yg dari tingkat 6 yg di puncak ni pun boleh dengar mcm lerr dorang bising betul2 sebelah dinding tempat aku menyandarkan meja study aku ni. Warghhhh..bingit la... kawan aku tu asik cakap,"sabar2..."

haha... to that friend, "i tgh sabar la ni..."

kalo ajak aku takpe gak. ni tak, wat party tak ajak dowhh...huhu. gurau jerr.

oh naqiyan anis yg disayangi, terima kasih kerana memasak ayam masak kurma' yg terlalu sedap tu... sejuk ati mak bapak ko dpt anak berbakat mcm ni..burrpp...alhamdulillah..hehe

No comments:

Post a Comment